środa, 9 maja 2012

MAGIA W MOIM ŻYCIU

      Ponad dziesięć lat temu pełen dar moich przodków zaczął się przejawiać. Na początku nie wiedziałam co to jest bałam się, bo dotknęło mnie coś, czego nie mogłam sobie wyjaśnić w sposób logiczny, coś co daleko odbiegało od istniejących powszechnie norm. Magia wkroczyła w moje życie bez zapowiedzi i bez uprzedzenia. Zostałam z nią sam na sam. Zadziwiająca i przerażająca jednocześnie, stawiająca zbyt wysokie poprzeczki, wymagająca wyrzeczeń, ucząca pokory i zaufania, otwierająca nowe dotąd nieznane horyzonty. Tak otóż od tej pory magia jest w moim życiu codziennie.
       Wkraczając na magiczna ścieżkę wszystko zaczeło się zmieniać w moim życiu. Na tej ścieżce poznałam nowych przyjaciół, nauczycieli i ludzi posiadające przeróżne zdolności paranormalne. Spotykałam się z szamanami, magami, czarownikami, wiedźmami, uzdrowicielami.  W poszukiwaniu odpowiedzi skończyłam psychoterapie i nowa gałąź psychologii, praktykowałam wiele pradawnych technik i wciąż praktykuje. Rozpoczęłam własne badania w zakresie ludzkiej psychiki i magii. Z moich obserwacji wynika że wszystko się zazębia nasze myśli mają wpływ na nasz świat materialny, a nauka potwierdza pradawną wiedzę naszych przodków. Na tym blogu będę zamieszczać teksty, rytuały, praktyki które, w moim oczywiście przedstawieniu mają związek z magią, oraz wszelkie naukowe potwierdzenia magii w naszym życiu, nie zabraknie również psychologii, bo tylko jak będziesz świadom siebie samego, jak poznasz w sobie wszystko, tylko wtedy możesz poznać ten świat, świat który cie  otacza.
Jestem Tobie Wdzięczna, że odwiedziłeś mój blog. Życzę, aby  Szczęście Dbało o Ciebie!!!
Mira

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz